​Přesměrování na ústřednu / Presmerovanie na ústredňu

Změněno dne Út, 4 Listopad v 12:34 ODPOLEDNE

Tento článek je dostupný ve dvou jazycích / Tento článok je dostupný v dvoch jazykoch

Přejít na: Česká verze | Slovenská verzia


Česká verze


Přesměrování na ústřednu

Naprosto zásadní krok, bez kterého ústředna nebude maximálně užitečná. Přesměrování slouží k tomu, aby pacienti volající na vaše původní číslo dovolali na ústřednu.



Kdy přesměrovávat (trocha teorie)


Funkci přesměrování nastavujete u vašeho operátora, ne v Medevio.

Postup pro nastavení přesměrování bude záviset na vašem operátorovi a na tom, jaký druh přesměrování byste chtěli – za jakých okolností volajícího přesměrovávat.

  • V případě nedostupnosti nebo mimo vyhrazené hodiny ✅

    Takovémuto přesměrování operátoři říkají "PODMÍNĚNÉ". Většinou doporučujeme nastavit přesměrování ve všech dostupných situacích:

    • v případě nedostupnosti linky
    • v případě, že je obsazeno
    • v případě, že to nezvedáte, např. po 10 vteřinách

  • Vždy (nedoporučujeme) ❌

    Takovémuto přesměrování operátoři říkají "nepodmíněné".


Přesný návod na podmíněné přesměrování

Přesný postup ve většině případů spočívá v tom, že z telefonu, který má být přesměrován, se udělá "hovor" na speciální číslo (resp. tři čísla), která závisí na tom, jakého máte operátora a druh linky:

Máme mobilního operátora:

Máme pevnou linku nebo VoIP

Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Dejte nám vědět, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod
Je požadována verifikace pomocí CAPTCHA.

Zpětná vazba odeslána

Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit