Jak změnit údaje pacienta

Změněno dne Čt, 30 Říjen v 5:13 ODPOLEDNE

Změna údajů pacienta

Když se pacient vdá, přejmenuje nebo tam prostě máme chybku.

Jak na to?

  1. na detailu požadavku či na kartě pacienta naleznete ikonku tužky
  2. po kliku na ikonku tužky upravíte jméno, číslo pojištěnce, pojišťovnu či jiné údaje, které Medevio eviduje

Jaké údaje můžete/nemůžete měnit?

To, jaké údaje můžete měnit, závisí na tom, zda pacienta v Medevio někdo spravuje. Tedy na tom, zda jsou oni nebo např. jejich rodiče uživateli Medevio.

Volně můžete měnit:

  • Jméno
  • Příjmení
  • Rodné čislo
  • Datum narození
  • Pojišťovna

Pokud ještě pacient nemá spravující osobu, tak můžete měnit také:

  • Telefonní číslo
  • E-mail
  • Jazyk

Pokud ovšem již osoba Medevio používá, tak:

  • Telefonní číslo a e-mail: Můžete měnit pouze pro své účely, ale komunikace z Medevio bude zasílána na kontakty spravující osoby. Ty měnit nemůžete, protože slouží pro přihlašování spravující osoby a měnit je může pouze ona.
  • Jazyk: Může měnit pouze spravující osoba.

Jak se změna údajů projeví?

  • Pokud si data změní pacient, propíše se změna i k vám do kartotéky
  • Pokud data změníte vy, propíší se data i k pacientovi, ale ne do ostatních kartoték jiných lékařů. Tam se dostanou až po uložení u pacienta.
Screenshot 2023-05-25 at 0.16.12.png
editace pacienta.png

Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Dejte nám vědět, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod
Je požadována verifikace pomocí CAPTCHA.

Zpětná vazba odeslána

Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit