Prémiové plány
Zvyšte příjmy ordinace a nabídněte pacientům
služby nad rámec zdravotního pojištění
1/ Popíšete nabídku a nastavíte si cenu
Cokoli byste chtěli pacientům nabízet (a pacienti poptávají), jednoduše popíšete na stránce nastavení prémiového plánu.
Můžete se inspirovat například jak to udělal MUDr. Sedláček z Triomedu.
2/ Nastavíte si platební údaje
Aby pacienti mohli bezpečně platit kartou online, je potřeba nastavit pár fakturačních a platebních údajů, např. číslo účtu, kam chcete tyto tržby posílat. Než toto automatizujeme, napište nám prosím.
3/ Pacienti se začínají registrovat do plánu
Pacienti vidí popis plánu na vašem Medevio profilu.
Tip: Neváhejte plán propagovat i dalšími kanály.
4/ Pacienti platí, vy inkasujete
Pacientům je plán automaticky každý měsíc prodlužován (pokud se z plánu neodhlásí) a vám každý měsíc přistane na účtu patřičný výdělek navíc. Platby jednoduše dohledáte v přehledu: Menu → Platby.
Co je v balíčku?
Označení pacientů i požadavků
Jasně uvidíte, které požadavky odeslali pacienti s prémiovým plánem.
Upozornění SMSkou
Jakmile prémiový pacient pošle nový požadavek, upozorníme vás SMS zprávou.
Automatické prodlužování
Plán automaticky pacientům prodlužujeme o další měsíc, pokud se nerozhodnou se odhlásit.
Provize na míru
Podle ceny vašeho programu a dalších atributech se domluvíme na odpovídající provizi.
Cena je na vás
Cenu pro pacienty už si nastavíte sami, ať už to bude 250 nebo třeba 5 000 Kč měsíčně. To už záleží na vás a vaší nabídce.
Nastavení rezervací
Pro pacienty v plánu můžete nastavit, kdy nejpozději před termínem se vám na něj mohou přihlásit zde.
Jak plán popsat pacientům
Jeden příklad z reálné ordinace s Medevio prémiovým plánem
Vážení pacienti připravili jsme pro Vás možnost prémiového plánu, který zahrnuje možnosti a služby nad rámec veřejného zdravotního pojištění a naší běžné pracovní doby.
Stále více pracujete s aplikací Medevio a my z toho máme velkou radost. Nadstandardní komunikace mimo naši běžnou pracovní dobu, se pro nás ale postupně stává čím dál náročnější, a proto jsem se rozhodli pravidelně vyčlenit jednoho lékaře, který ji bude během pracovních dnů, ale i víkendů, či svátků provádět. Máme radost, že nově díky Prémium plánu Vám můžeme vyjít vstříc.
Co obsahuje služba Premium?
- Automatické upozornění na možnost bezplatné preventivní prohlídky.
- Vyhrazený čas na reakce na Vaše dotazy, konzultace, nebo např. žádosti o recept skrze Medevio, (i mimo ordinační dobu) po - pá od 7:00 do 20:00, so, ne a svátky od 8:00 do 20:00.
- Garance odpovědi do hodiny od zaslání požadavku (v době vyhrazené pro konzultace, viz výše).
- Zobrazení volných termínů v rezervaci pro nemocné již v aktuální den, pokud zůstaly nějaké termíny neobsazené. (Nepremiový účet vidí termíny pouze na dny následující).
- Konzultace před cestou do zahraničí zdarma.
- Sledování preventivních prohlídek a očkování.
- Návštěvy u vás doma o víkendech, svátcích a večerech po dohodě za příplatek (500 Kč až 2000 Kč dle času a vzdálenosti).
Jak zrušit prémiový plán pacientovi?
Klikněte na záložku Menu → Prémiové plány
Vyberete konkrétní plán → klikněte na sekci pacienti → ze seznamu pacientů vyberete pacienta, kterému chcete prémiový plán zrušit
Otevře se vám Karta pacienta, kde v levé části v sekci Štítky, rozklikněte štítek příslušného prémiového plánu.
Otevře se dialogové okno, kde zrušíte zaškrtnutí u možnosti Automaticky prodlužovat.
Volbu potvrdíte tlačítkem Uložit změny.
Po zrušení prémiového plánu zůstává pacient v prémiových plánech po dobu aktivního (zaplaceného) období a po jeho skončení se automaticky odebere.




Jak smazat prémiový plán?
Pokud máte vytvořený prémiový plán, který nadále nechcete, nastavte ho jako neveřejný a napište nám na podpora@medevio.cz ohledně jeho smazání. Děkujeme.
Jak funguje prémiový plán, když si do něj pacienta přidá sám lékař?
Při přidání pacienta do prémiového plánu ze strany lékaře se volí datum, do kdy bude plán aktivní. S pacientem je třeba platbu vyřešit mimo Medevio, protože při manuálním přidání pacienta nelze vyvolat či nastavit pravidelná měsíční platba. Pokud lékař chce, aby se platba pacientovi sama každý měsíc strhávala, musí se pacient do prémiového plánu zaregistrovat sám.
Byl tento článek užitečný?
To je skvělé!
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Je ním líto, že jsme vám nepomohli
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Zpětná vazba odeslána
Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit