Tento článek je dostupný ve dvou jazycích / Tento článok je dostupný v dvoch jazykoch
Přejít na: Česká verze | Slovenská verzia
Tento článek je dostupný ve dvou jazycích / Tento článok je dostupný v dvoch jazykoch
Přejít na: Česká verze | Slovenská verzia
Česká verze
Přesměrování na ústřednu
Naprosto zásadní krok, bez kterého ústředna nebude maximálně užitečná. Přesměrování slouží k tomu, aby pacienti volající na vaše původní číslo dovolali na ústřednu.
Funkci přesměrování nastavujete u vašeho operátora, ne v Medevio.
Postup pro nastavení přesměrování bude záviset na vašem operátorovi a na tom, jaký druh přesměrování byste chtěli – za jakých okolností volajícího přesměrovávat.
V případě nedostupnosti nebo mimo vyhrazené hodiny ✅
Takovémuto přesměrování operátoři říkají "PODMÍNĚNÉ". Většinou doporučujeme nastavit přesměrování ve všech dostupných situacích:- v případě nedostupnosti linky
- v případě, že je obsazeno
- v případě, že to nezvedáte, např. po 10 vteřinách
Vždy (nedoporučujeme) ❌
Takovémuto přesměrování operátoři říkají "nepodmíněné".
Přesný návod na podmíněné přesměrování
Přesný postup ve většině případů spočívá v tom, že z telefonu, který má být přesměrován, se udělá "hovor" na speciální číslo (resp. tři čísla), která závisí na tom, jakého máte operátora a druh linky:
Máme mobilního operátora:
Máme pevnou linku nebo VoIP
- O2 pevná linka/VoIP
- Vodafone pevná linka
- T–Mobile pevná linka
- Jiné/VoIP: prosím postupujte podle návodu vašeho poskytovatele telefonní linky
Byl tento článek užitečný?
To je skvělé!
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Je ním líto, že jsme vám nepomohli
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Zpětná vazba odeslána
Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit