Přesměrování na ústřednu u O2 (mobil)

Změněno dne Čt, 30 Říjen v 5:41 ODPOLEDNE

Přesměrování na ústřednu u O2 (mobil)

Jak přesměrovávat váš O2 mobilní telefon

? Funkci přesměrování nastavujete u vašeho operátora, ne v MedevioOficiální návod na stránkách O2
Pokud máte jiného operátora, postupujte podle návodu na jeho webových stránkách (i tento návod může fungovat, ale nemůžeme to zaručit).

Nejpohodlnější je nastavení provést přes:

  • samoobsluhu Moje O2
  • v aplikaci MojeO2
  • v menu mobilního telefonu najděte položku Přesměrování (zpravidla se nachází v Nastavení, příp. Nastavení volání).
  • nebo zkuste návod níže (pomocí GSM kódů).

1. Vezměte do ruky mobil, který má být přesměrováván

2. Zavolejte na číslo **61*XXXYYYZZZ#

  • XXX YYY ZZZ = telefonní číslo vaší nové ústředny

Vše pište včetně hvězdiček a křížků, aby ústředna vyřizovala telefonáty, když vy to nezvedáte.
Mobil vám obratem napíše, že přesměrování bylo aktivováno.

3. Zavolejte na číslo **61*XXXYYYZZZ**12#

  • 12 = jedná se o čas ve vteřinách, po kterém se hovor přesměruje do ústředny.
  • Lze nastavit jinou dobu čekání na zvednutí telefonu (5-30 sekund).

4. Zavolejte na číslo **62*XXXYYYZZZ#

včetně hvězdiček a křížků, aby se ústředna vyřizovala telefonáty, když je telefon vypnutý.

5. Zavolejte na číslo **67*XXXYYYZZZ#

včetně hvězdiček a křížků, aby se ústředna vyřizovala telefonáty, když s někým právě telefonujete.

6. A je to.

Teď to pro jistotu ještě z jiného telefonu vyzkoušejte, jestli přesměrování funguje korektně.

Jak přesměrování zrušit?

Pro zrušení již nastaveného přesměrování zavolejte číslo ##002#.

Zpět

Byl tento článek užitečný?

To je skvělé!

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Je ním líto, že jsme vám nepomohli

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu

Dejte nám vědět, jak můžeme tento článek vylepšit!

Vyberte alespoň jeden důvod
Je požadována verifikace pomocí CAPTCHA.

Zpětná vazba odeslána

Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit