? Funkci přesměrování nastavujete u vašeho operátora, ne v Medevio — Oficiální návod na stránkách O2
Pokud máte jiného operátora, postupujte podle návodu na jeho webových stránkách (i tento návod může fungovat, ale nemůžeme to zaručit).
Nejpohodlnější je nastavení provést přes:
- samoobsluhu Moje O2
- v aplikaci MojeO2
- v menu mobilního telefonu najděte položku Přesměrování (zpravidla se nachází v Nastavení, příp. Nastavení volání).
- nebo zkuste návod níže (pomocí GSM kódů).
1. Vezměte do ruky mobil, který má být přesměrováván
2. Zavolejte na číslo **61*XXXYYYZZZ#
- XXX YYY ZZZ = telefonní číslo vaší nové ústředny
Vše pište včetně hvězdiček a křížků, aby ústředna vyřizovala telefonáty, když vy to nezvedáte.
Mobil vám obratem napíše, že přesměrování bylo aktivováno.
3. Zavolejte na číslo **61*XXXYYYZZZ**12#
- 12 = jedná se o čas ve vteřinách, po kterém se hovor přesměruje do ústředny.
- Lze nastavit jinou dobu čekání na zvednutí telefonu (5-30 sekund).
4. Zavolejte na číslo **62*XXXYYYZZZ#
včetně hvězdiček a křížků, aby se ústředna vyřizovala telefonáty, když je telefon vypnutý.
5. Zavolejte na číslo **67*XXXYYYZZZ#
včetně hvězdiček a křížků, aby se ústředna vyřizovala telefonáty, když s někým právě telefonujete.
6. A je to.
Teď to pro jistotu ještě z jiného telefonu vyzkoušejte, jestli přesměrování funguje korektně.
Jak přesměrování zrušit?
Pro zrušení již nastaveného přesměrování zavolejte číslo ##002#.
Zpět
Byl tento článek užitečný?
To je skvělé!
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Je ním líto, že jsme vám nepomohli
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Zpětná vazba odeslána
Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit