Přesměrování na ústřednu u T-Mobile (mobil/pevná)
Jak přesměrovat mobil na ústřednu Medevio
Funkci přesměrování nastavujete u vašeho operátora, ne v Medevio — Oficiální návod na stránkách T-Mobile.
Jak mohu přesměrování nastavit:
- samoobsluhu Můj T-Mobile
- v mobilní aplikaci Můj T-Mobile
- v menu mobilního telefonu najděte položku Přesměrování (zpravidla se nachází v Nastavení, příp. Nastavení volání).
- nebo zkuste návod níže (pomocí GSM kódů).
1. Vezměte do ruky mobil, který má být přesměrováván.
Poznámka: Pokud nemáte na svém zařízení tlačítko + pro zapsání předvolby, nahradí ho dvě nuly: 00420 XXXYYYZZZ.
2. Zavolejte na číslo **61*+420XXXYYYZZZ**12#
- XXX YYY ZZZ = telefonní číslo vaší nové ústředny
- 12 = jedná se o čas ve vteřinách, po kterém se hovor přesměruje do ústředny. Lze nastavit jinou dobu čekání na zvednutí telefonu (5-30 sekund).
Vše pište včetně hvězdiček a křížků, aby ústředna vyřizovala telefonáty, když vy to nezvedáte.
3. HNED POTÉ vytočte číslo **61*+420XXXYYYZZZ*11#
- 11 = jedná se kód T-Mobile pro hlasové služby.
Tímto se třetí krok potvrdí. Mobil vám obratem napíše, že přesměrování bylo aktivováno.
4. Zavolejte na číslo **62*+420XXXYYYZZZ*11#
včetně hvězdiček a křížků, aby se ústředna vyřizovala telefonáty, když je telefon vypnutý.
5. Zavolejte na číslo **67*+420XXXYYYZZZ*11#
včetně hvězdiček a křížků, aby se ústředna vyřizovala telefonáty, když s někým právě telefonujete.
6. A je to.
Teď to pro jistotu ještě z jiného telefonu vyzkoušejte, jestli přesměrování funguje korektně.
Jak přesměrování zrušit?
Pro zrušení již nastaveného přesměrování zavolejte číslo ##002#.
Zpět
Byl tento článek užitečný?
To je skvělé!
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Je ním líto, že jsme vám nepomohli
Děkujeme Vám za zpětnou vazbu
Zpětná vazba odeslána
Oceňujeme vaši snahu a pokusíme se článek opravit